Jaký je můj progress za sedm týdnů?

in , by Jana, února 17, 2021

Uplynulo pár dní (vlastně týdnů) od sepsání prvního článku ohledně mého pohybu a hubnutí. Momentálně si to žádá další článek s aktuálními informacemi. Podařilo se mi konečně zhubnout pár kilo? A jaký pohyb jsem ke cvičení přidala? To se dozvíte v celém článku.

Nebudu lhát, ale občas jsem zhřešila a dala si chlebíčky nebo čokoládový bonbón. Nedělám z toho vědu, ale zároveň nepovoluji. Když si něco takového dám, snažím se cvičit, abych to vykompenzovala. Rozhodně není nic špatného dát si něco, na co máte chuť. Já se ovšem více hlídám, protože kdybych povolovala častěji, propadla bych tomu. A to samozřejmě nechci. 

Moje pocity jsou skvělé. Sice mám teď týden, kdy toho pohybu moc není a nebude, protože mám dost denních směn. Dlouhý pracovní týden. Vyloženě se neflákám, snažím se alespoň nachodit dostatečně kroků. Mám takový odpočinkový týden, ten další se do toho zase obuji, budu mít více volna. A přesně o tom to je - rovnováha. 

Ke cvičení jsem ještě přidala běhání. Běhala jsem i v mrazech, ale pak jsem si řekla, že počkám na lepší počasí. A to přišlo celkem rychle, takže jsem nezahálela. Už uběhnu šest kilometrů! Těším se, až pokořím desítku. To si dám snad celou čokoládu od Milky! 

A to nejlepší a nejdůležitější na konec - výsledky. Sice to není úplně nejrychlejší, jak jsem si představovala, ale hlavní je, že to jde. Úbytek k minulému týdnu je 2,5 kilogramu. 

A to je poprvé v životě, kdy se mi splnilo a podařilo zhubnout. Není to všechno, ještě potřebuji dát dolů dalších 2,5 kilogramu (nejlépe ještě tak čtyři), ale bože! Nikdy se mi nepodařilo zhubnout ani kilo, takže moji radost určitě chápete. 

Na závěr chci říct, že k této cestě, k tomuto odhodlání, musí člověk nejspíš dozrát. Kolikrát jsem se snažila. Tolik pokusů a tolik selhání. Veškerá motivace po neúspěchu přešla do odporu. Nebavilo mě cvičit, protože mi to nešlo. Vůbec jsem nehledala silnou vůli ani způsoby. Nakonec jsem to v sobě objevila a z důvodů, proč to nejde, se staly způsoby. Zkoušela jsem, poznávala a nevzdávala se. Stále hledám cestu, která mi bude nejpříjemnější. A jde to, když se snažíte. Fakticky! Já a mnoho dalších jsme tím příkladem. 

Musíte objevit něco, co vás bude bavit. Co budete dělat s chutí, s úsměvem. Mít ten pocit ,,Chci jít běhat! Chci jít cvičit." Motivace je to, díky čemu začnete. Zvyk je to, díky čemu v tom budete pokračovat.

SHARE 25 comments

Add your comment

  1. Super článek, gratuluji k takovému výsledku :) přijde mi to úplně super. Já balancuju pořád na tom, začít/pokračovat 😁 ale nejen tento výsledek je motivací! Ať se daří i více

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti gratuluju! :) Je super, že se po tvém snažení už dostavily výsledky a držím palce, aby tě tato tvoje cesta bavila i dál :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek, jen tak dál! Moc se mi líbí zakončení článku -ten citát je víc než pravdivý ;)

    OdpovědětVymazat
  4. to je parádní :) gratuluji a určitě brzy dosáhneš i té desítky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. To je super! Jak se to říká, když se chce, všechno jde. Ale ten balanc je podle mě taky důležitý, jinak to podle mě člověk moc dlouho nevydrží.. a zvyk to je svatá pravda, hlavně ve cvičeni, ale člověk musí umět vydržet tak dlouho, aby si ten zvyk opravdu zafixoval, pak už to jde skoro samo ☺️

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji k úbytku váhy. Běh je super věc, sama si teď bez běhu nedovedu představit dále fungovat.
    Já na nějaký jídelníček kašlu. Nikdy mi to nešlo, az teď se mi podařilo zhubnout. Nevážím se, jím co chci.
    Budu držet palce. Za dva měsíce určitě deset kilometrů zvládneš s přehledem.

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluju, krásný výsledek :) Ať to jde pořád tak skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi moc šikovná! Velká gratulace, mám radost za tebe :) <3!
    Leník

    OdpovědětVymazat
  9. Ji šikovná, že jsi se nedala a bojovala dál, že svůj boj nevzdáváš 😊. Motivace je důležitá, která žene člověka vpřed! 👍

    OdpovědětVymazat
  10. Mooooc gratuluju!! Naprosto chápu, jakou musíš mít z těch výsledků radost.😁 A ještě víc super je to, jak moc fajn atmosféra z článku sálá. Je vidět, že si to fakt užíváš a to je to nejdůležitější! Zároveň to běhání? Waau!! Jen tak dál.😊 Myslím, že je taky moc důležitý, že to všechno přizpůsobuješ svému životu, děláš si ten režim sobě na míru. (Bereš v potaz práci a tak). Podle mě jsi na nejlepší cestě!😇

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj komentář mi udělal radost, děkuji ti, kočko! :-)

      Vymazat
  11. Máš pravdu, ze začátku je to těžké překonat tu případnou lenost, ale jak si z toho člověk udělá zvyk, jde to úplně samo :) Já třeba během zkouškového se nikdy neučím a pak se o to víc těším, až se ke cvičení vrátím :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi skvělá :) Moc ti přeju, aby ti to i nadále takhle krásně šlo! Mně se bohužel váha nějak zasekla, první tři týdny super a pak stopka. Ale nevzdávám to :) Cvičení mě začalo bavit, zkouším nová videa a jsem ráda, když cítím, jak mám lepší fyzičku a zvládám videa lépe a zkouším těžší :) Ale běhání mi teda nejde, to není můj šálek kávy :D Na gymplu jsem nikdy nedoběhla ani osmistovku :D Zato ve sprintech jsem patřila mezi nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vždyť to je parádní výsledek holka! :O ♥ Co já bych za to dala :D moc ti gratuluji a určitě jestli se sama cítíš líp tak nepolevuj. Já tohle znám vydržím u toho max měsíc a pak se na to vždy vykašlu, ale nahoru to jde vždy tak rychle to je tak nefér, že celý měsíc je pak zase během týdnu nahoře :D ale super přeju ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo přesně, nahoru to jde až moc snadno a dolu dost těžce :-D

      Vymazat
  14. Skvělý článek a ještě skvělejší progress! :) Jsem ráda, že tě to baví a moc ti to přeji :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc ti gratuluji! Musím říct, že máš můj obdiv, protože já si nedokážu představit, že bych tohle všechno zvládala společně s denními směnami... Navíc to běhání v zimě je opravdu něco, co nezvládám. Běhám ráda, ale stále ještě čekám na dny, kdy bude konečně alespoň trochu teplo, abych mohla vyběhnout. :)

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  16. Moc gratuluju! 2,5 kg je náhodou skvělý!

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to já neznám... já si dám čokoládu a není na mě nic znát.. před pár lety jsem ji snědla na posezení a nic... Je pravdou, že poslední dobou sladké tolik nebaštím, ani párky apod., ale mnoho roků vážím pořád stejně... Já bych spíš potřebovala trochu přibrat a nejde mi to :) Jo, jednou jsem se dotkla 50 kil a pak jsem šla zpátky na svých stálých 47 :D
    Tobě přeji hodně štěstí, ať máš zdravou váhu se kterou budeš spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jej, toto je krásne. Gratulujem a držím palce, určite ti to pôjde ako po masle. Ja som to mala rovnako. Dlho som sa snažila a nevidela žiadne výsledky čo ma moc demotivovalo. Posledný rok som začala cvičiť lebo ma to baví a nie kvôli tomu lebo sa nemám rada a všetko je krajšie. Ďakuje za tento článok, celkom ma aj namotivoval.

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  19. motivace je hodle dulezita, jen tak dale ♥

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  20. To je zatím skvělý progress, i malé kroky se počítají! Já na tom nejsem o moc lépe, kolikrát jsem také zhřešila a bohužel mojí snahu o hubnutí překazil covid, takže pohyb nulový a strava také nic moc. :(

    OdpovědětVymazat
  21. Gratuluji! Hlavní je, že si šťastná <3 Mě po porodu "zůstali" 4kg. Ale neřešila jsem moc váhu, spíše změny na těle. Po šestinedělí taky více začnu. Procházky se snažím každý den a s miminkem to jde jedna báseň <3 taky se chystám na podobné články :) Držím palce <3

    OdpovědětVymazat
  22. To je pecka, držím palce a vydrž! Obdivuji tě za to běhání, to já běh naprosto nesnáším a běhám jen tehdy, když mám v práci fyzičky, tak abych se předtím rozběhala. Ale klobouk dolů :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za vaši přízeň. Těším se na vás u příštího článku. ♥

© janine · THEME BY WATDESIGNEXPRESS